مرکز پشتیبانی

چطور میتونیم کمک کنیم؟

پرسش شما در چه زمینه‌ای است؟

امکان تعویض و مرجوعی

بعد از دریافت کالا تا 7 روز امکان تعویض یا مرجوعی با شرایط زیر رو دارید:

روند تعویض و مرجوعی محصول مشکل‌دار

1. ابتدا به پشتیبانی پیام بدید و اطلاعات خودتون رو از جمله نام کامل، شماره سفارش، تصاویر محصول و توضیح درباره‌ی دلیل درخواست‌تون رو ارسال کنید.

2. درخواست شما توسط پشتیبانی بررسی و درصورت عدم وجود مشکل تایید میشه.

3. ابتدا کالا بازگشت داده میشه و با توجه درخواست شما، یا محصول جایگزین ارسال میشه و یا مبلغ به همان کارتی که باهاش خرید انجام دادید، عودت داده میشه.

⚠️ هزینه ارسال به عهده ما هست

⚠️ برای تایید درخواستتون باید از روند بازکردن بسته پستی فیلم تهیه شود

⚠️ محصول از طریق پست پیشتاز و تیپاکس قابل برگشت هست

⚠️ تا زمانی که محصول به ما نرسیده باشه امکان تعویض یا بازگشت وجه وجود ندارد

روند تعویض و مرجوعی سلیقه‌ای

1. ابتدا به پشتیبانی پیام بدید و اطلاعات خودتون رو از جمله نام کامل، شماره سفارش، تصاویر محصول و توضیح درباره‌ی درخواست‌تون ارسال کنید.

2. درخواست شما توسط پشتیبانی بررسی و درصورت عدم وجود مشکل تایید میشه.

3. درصورت نیاز به برگشت کالا از سمت شما، ابتدا کالا بازگشت داده میشه و بعد از اینکه توسط ما بررسی فیزیکی و تایید سلامت کالا انجام شد، با توجه به درخواست شما، یا محصول جایگزین ارسال میشه و یا مبلغ به همان کارتی که باهاش خرید انجام شده، عودت داده میشه.

⚠️ تمام هزینه‌های ارسال و دریافت کالا به عهده مشتری هست

⚠️ محصول از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس قابل برگشت دادن هست

⚠️ تا زمانی که محصول به ما نرسیده، امکان تعویض یا بازگشت وجه وجود ندارد

زمان و روش‌های ارسال
دو روش ارسال داریم:
پست پیشتاز و تیپاکس

1. پست پیشتاز

سفارش‌های پست پیشتاز در روزهای کاری ساعت 8 صبح به اداره پست تحویل داده میشه و طبق تجربه بین 2 تا 5 روز کاری به دست شما میرسه (این موضوع به شهر و عملکرد اداره پست منطقه شما بستگی داره).
در صورتی که بعداز ساعت 8 صبح سفارش‌تون رو ثبت کنید، ساعت 8 صبح اولین روز کاری بعدی به اداره پست تحویل داده میشه.
بعد از تحویل کالا به پست کدپیگیری براتون ارسال میشه.

2. تیپاکس (ارسال سریع‌تر)

سفارش‌های تیپاکس هر روز کاری ساعت 9 صبح به شرکت تیپاکس تحویل داده میشه و طبق تجربه بین 1 الی 2 روز کاری بسته‌ بدست شما میرسه.
وقتی که تیپاکس اطلاعات بسته شما رو تو سامانه ثبت کنه، کد پیگیری براتون ارسال میشه.
✅ در حال حاضر هزینه ارسال برای هر دو روش بالا رایگانه
موجودی و قیمت محصولات بروزه؟

بله

قیمت و موجودی محصولات همگی بروز هستن و درصوتی که محصولی ناموجود باشه، توی صفحه محصول برچسب *ناموجود* روی اون درج میشه و سایت به شما امکان افزودن به سبد خرید رو نمیده.

چطور سفارشم را پیگیری کنم؟

از لینک‌های زیر:

1. رهگیری مرسولات پست پیشتاز

https://tracking.post.ir

2. رهگیری مرسولات تیپاکس

https://tipaxco.com/tracking

و از لینک زیر وضعیت کلی سفارشتون بهمراه کد رهگیری رو مشاهده کنید:

حساب کاربری

فرم تماس