مرکز پشتیبانی
چطور میتونیم کمک کنیم؟
پرسش شما در چه زمینهای است؟
بعد از دریافت کالا تا 7 روز امکان تعویض یا مرجوعی با شرایط زیر رو دارید:
روند تعویض و مرجوعی محصول مشکلدار
1. ابتدا به پشتیبانی پیام بدید و اطلاعات خودتون رو از جمله نام کامل، شماره سفارش، تصاویر محصول و توضیح دربارهی دلیل درخواستتون رو ارسال کنید.
2. درخواست شما توسط پشتیبانی بررسی و درصورت عدم وجود مشکل تایید میشه.
3. ابتدا کالا بازگشت داده میشه و با توجه درخواست شما، یا محصول جایگزین ارسال میشه و یا مبلغ به همان کارتی که باهاش خرید انجام دادید، عودت داده میشه.
⚠️ هزینه ارسال به عهده ما هست
⚠️ برای تایید درخواستتون باید از روند بازکردن بسته پستی فیلم تهیه شود
⚠️ محصول از طریق پست پیشتاز و تیپاکس قابل برگشت هست
⚠️ تا زمانی که محصول به ما نرسیده باشه امکان تعویض یا بازگشت وجه وجود ندارد
روند تعویض و مرجوعی سلیقهای
1. ابتدا به پشتیبانی پیام بدید و اطلاعات خودتون رو از جمله نام کامل، شماره سفارش، تصاویر محصول و توضیح دربارهی درخواستتون ارسال کنید.
2. درخواست شما توسط پشتیبانی بررسی و درصورت عدم وجود مشکل تایید میشه.
3. درصورت نیاز به برگشت کالا از سمت شما، ابتدا کالا بازگشت داده میشه و بعد از اینکه توسط ما بررسی فیزیکی و تایید سلامت کالا انجام شد، با توجه به درخواست شما، یا محصول جایگزین ارسال میشه و یا مبلغ به همان کارتی که باهاش خرید انجام شده، عودت داده میشه.
⚠️ تمام هزینههای ارسال و دریافت کالا به عهده مشتری هست
⚠️ محصول از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس قابل برگشت دادن هست
⚠️ تا زمانی که محصول به ما نرسیده، امکان تعویض یا بازگشت وجه وجود ندارد
1. پست پیشتاز
2. تیپاکس (ارسال سریعتر)
بله
قیمت و موجودی محصولات همگی بروز هستن و درصوتی که محصولی ناموجود باشه، توی صفحه محصول برچسب *ناموجود* روی اون درج میشه و سایت به شما امکان افزودن به سبد خرید رو نمیده.
از لینکهای زیر:
1. رهگیری مرسولات پست پیشتاز
2. رهگیری مرسولات تیپاکس
و از لینک زیر وضعیت کلی سفارشتون بهمراه کد رهگیری رو مشاهده کنید: